.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه رئیس مجلس به رهبر انقلاب
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب گفت: بیانات بلیغ حضرتعالی در ملاقات با مردم انقلابی آذربایجان به مناسبت سالروز قیام شکوهمند مردم تبریز از هر جهت راهگشا و امید آفرین برای ملت عزیز بود.
خانه ملت: رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب گفت: تذکرات خیرخواهانه و منصفانه جنابعالی در مورد رفتار قوا سپاسگذاری نمایم و آنچه از تذکرات به رعایت مصالح کشور توسط این بنده اشارت داشت با جان و دل پذیرا و آن را نصب العین کار خویش قرار خواهم داد.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رهبر معظم انقلاب گفت:  بیانات بلیغ حضرتعالی در ملاقات با مردم انقلابی آذربایجان به مناسبت سالروز قیام شکوهمند مردم تبریز از هر جهت راهگشا و امید آفرین برای ملت عزیز بود.
 
متن کامل این نامه به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته
 
با سلام و عرض ارادت
 
بیانات بلیغ حضرتعالی در ملاقات با مردم انقلابی آذربایجان به مناسبت سالروز قیام شکوهمند مردم تبریز از هر جهت راهگشا و امید آفرین برای ملت عزیز بود.
 
حقیر لازم می دانم از تذکرات خیرخواهانه و منصفانه جنابعالی در مورد رفتار قوا سپاسگزاری نمایم و آنچه از تذکرات به رعایت مصالح کشور توسط این بنده اشارت داشت با جان و دل پذیرا و آن را نصب العین کار خویش قرار خواهم داد و مطمئن هستم نمایندگان استیضاح کننده و قاطبه نمایندگان اندرزهای مشفقانه حضرتعالی را مبنای عمل خویش قرار خواهند داد و این نگاه بلند، بار دیگر عظمت و شوکت جایگاه تاثیرگذار ولایت فقیه را در نظام مقدس جمهوری اسلامی  نشان می دهد.
 
از خداوند متعال عزت، سربلندی و طول عمر آن حضرت را خواستارم.

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 بهمن 1391
افرین بر فرزند خلف میرزا هاشم املی افرین به ولایی بودنت
امیر 28 بهمن 1391
آقای رئیس مجلس انشاا... ذرعمل ثابت کنید که تابع محض ولایت هسیتد نه در نامه وشعار
نا شناس 29 بهمن 1391
آقای لاریجانی اگه همه نمایندگان موافق حرف رهبری هستند چرا جناب مطهری میگن رهبر قبل استیضاح میگفتند این نماینده استیضاح نشه....پس متحد نیستین دیگه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.125 seconds.